Onze school

De Driemaster bestaat uit 2 locaties; een locatie in de Wielwijk en een locatie in de Westwijk. Beide locaties zijn voorzien van alle moderne faciliteiten. De scholen zijn bovendien goed bereikbaar met fiets en auto.

De Wielwijk
De Driemaster is een TOP school - Talent Ontwikkelen in Partnerschap

De locatie aan de Pietersweer in de Wielwijk is gevestigd in een groot gebouw in een rustige, groene omgeving. Ruime, modern ingerichte lokalen, een speellokaal voor kleuters, een talentenlab met toneelruimte en schoolpleinen voor de verschillende leeftijdscategorieën rond de school, maken van de locatie aan de Pietersweer een fijne plek om te leren.

De Westwijk
Leren zit in ons DNA - Duurzaam Natuurlijk en Actief

De locatie aan de Tonneband bevindt zich midden in de Westwijk. Het is een overzichtelijk en licht gebouw. Het heeft modern, ingerichte lokalen, een speellokaal voor de kleuters en een fijn schoolplein. Op deze locatie hebben we combigroepen. We zijn een knusse, laagdrempelige school. Natuurlijk op de Driemaster!